Kitap Okuma Şenliği Kış 2013'e katılıyorum!

Blogda pek fazla göstermesem de kitaplar hayatımın vazgeçilmesi, umarım sizin için de öyledir. Eğer değilse bir adım atın ve kitapların hayatınızı nasıl renklendirebileceğini şahit olun!

Kitap okumak çok büyük bir zevkken, kitaplar sayesinde sosyalleşmek; başka insanların okuduklarını takip etmek, aynı kitabın zevkini paylaşmaksa ayrı bir zevk. Bu nedenle goodreads.com sürekli ziyaret ettiğim bir site iken bununla birlikte kitap kurtlarının bloglarını da takip etmeye çalışıyorum. Yine böyle bir zamanda bir şenliğe denk geldim ki; şu yağmurlu günde beni başka ne keyiflendirebilirdi bilmiyorum. Pinuccia'nın okuma şenliğine katılıyorum ve okumak istediğim -inşallah okuyacağım- kitapların listesini de buradan yayınlayacağım. Size de katılmanızı tavsiye ederim, belirlenen 15 kategori ile aslında uzun zamandır okumayı düşündüğünüz ama bir şekilde ertelediğiniz bir çok kitabı okumuş olacaksınız...En azından benim niyetim bu :)
Pinuccia'nın etkinliği ile ilgili bilgilere aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:
http://pinucciasbooks.blogspot.com/2013/11/okuma-senligi-kis-2013.html

Ve Okuma Şenliği Kış 2013 Listem: (Güncelliyorum...)


1. Kategori (10 puan): Altın Kitaplar Yayınevi’nden çıkan bir kitap okuyanlara.

Maça Kızı - Stephen KING 
1.Baskı:2000
Altın Kitaplar
525 Sayfa

2. Kategori (10 puan): Kütüphaneden ödünç alınmış veya sahaftan satın alınmış bir kitap okuyanlara. (Okundu)


Süperstar - Jackie COLLINS
Baskı:1989
İnkılâp Bestseller
484 Sayfa

3. Kategori (10 puan): Adında bir hayvan adı olan bir kitap okuyanlara.  ( Okundu :) )


Bir Kedi, Bir Adam, Bir Ölüm - Zülfü LİVANELİ
29.Baskı:2012
Doğan Kitap
213 Sayfa

4. Kategori (15 puan): 600 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.


Sisle Gelen Yolcu - Jean-Christophe GRANGÈ
1.Baskı:2012
Doğan Kitap
677 Sayfa

5. Kategori (15 puan): Nobel Edebiyat Ödülü kazanmış bir yazarın bir kitabını okuyanlara.


Yüzyıllık Yalnızlık - Gabriel Garcia MÂRQUEZ
33.Baskı:2008
Can Yayınları
356 Sayfa

6. Kategori (15 puan): Türk edebiyatında klasik kabul edilen bir roman okuyanlara.


Yeşil Gece - Reşat Nuri GÜNTEKİN
12.Baskı:1993
İnkılâp Kitabevi
223 Sayfa

7. Kategori (15 puan): Hiç okumadığınız bir ülke edebiyatından bir kitap okuyanlara. (Okundu)

İmkansızın Şarkısı - Haruki MURAKAMI
9.Baskı:2012
Doğan Kitap
348 Sayfa

8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere.



Kusursuz Fırtına - Sebastian JUNGER
1.Baskı:2000
Sistem Yayıncılık
290 Sayfa

veya

Hannibal - Thomas HARRIS
Baskı:2000
İnkılâp Kitabevi
476 Sayfa

veya

Akıl Oyunları - Sylvia NASAR
2.Baskı:2002
Altın Kitaplar
483 Sayfa

9. Kategori (20 puan): Adında kış mevsimine ilişkin bir sözcük olan veya konusunda kış teması olan bir kitap okuyanlara. (Okundu)


Dondurulmuş Şeftaliler - Espido FREIRE
1.Baskı:2000
Güncel Yayıncılık
272 Sayfa

10. Kategori (25 puan): Yasaklanmış bir kitap okuyanlara. (Okundu)


Darağacında 3 Fidan - Nihat BERHAM
Baskı:2005
Everest Yayınları
216 Sayfa

veya

Harper Lee - Bülbülü Öldürmek  (Tavsiye Üzerine)

11. Kategori (25 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış bir kitap okuyanlara.


Rus Büyükelçisi'nin Hatıralarında Atatürk ve Türkiye - Semen ARALOV
Baskı:2005
Kum Saati Yayıncılık
218 Sayfa

12. Kategori (25 puan): Yayınlanmış en az beş kitabı olan bir yazarın ilk kitabını veya romanınıokuyanlara. [Bu kategoride kitap bulmada sıkıntı çeken çok olduğundan biraz esnettim kategoriyi]


(Henüz Belirleyemedim...)

13. Kategori (25 puan): Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.


Angela'nın Külleri - Frank MCCOURT
8.Baskı:
Epsilon Yayıncılık
458 Sayfa

veya

Entellektüelin Kutsal Kitabı Biyografiler - David S. KIDDER & Noah D. OPPENHEIM
1.Baskı:2013
Maya Kitap
374 Sayfa

14. Kategori (30 puan): Okuma yazmayı öğrendiğiniz yıl ilk kez yayınlanmış bir kitap okuyanlara.

(Henüz Belirleyemedim...)
15. Kategori (40 puan): Bir üçleme veya aynı seriden üç kitap okuyanlara.


Rissoli & Isles Serisi 2-3-4. Kitaplar

Çırak - Tess GERRITSEN
Baskı:2012
Martı Yayıncılık
432 Sayfa

Günahkar - Tess GERRITSEN
Baskı:2012
Martı Yayıncılık
408 Sayfa

İkiz Bedenler - Tess GERRITSEN
Baskı:2012
Martı Yayıncılık
448 Sayfa

Kitaplarınız hiç eksik olmasın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genetik Diye Bişey Var!

Ben de komiktim!

Okuma Şenliği: Kış 2018