Hayatım Olmuş Liste!




Hayatımın her döneminde bişeylerin listesini tuttum. Alacaklarımın, vereceklerimin, göreceklerimin, okuduklarımın, izlediklerimin,yapacaklarımın.... ve bu böyle uzar gider. Neden bu listelere ihtiyaç duyuyorsun diye soranlar da çok oldu.. Belki sadece hoşuma gittiği için, belki de buna ihtiyaç duyduğum için..Tam olarak ben de nedenini bilmiyorum ama liste tutmanın çok saçma olduğunu düşünen insanların bile hayatları boyunca bir listeleri olduğunun farkındayım. Nerede okuyacağım, nasıl çalışacağım, şimdi ne yapacağım...seneye nereye tatile gideceğim derken bile bir liste oluşturuveriyoruz zihnimizde... Hal böyle olunca bunu keyifli hale getirmenin de türlü yollarını bulabiliyorum.. Kitap okumayı severken ve başkaları ne okumuş merak ederken hızır gibi imdadıma yetişen https://www.goodreads.com/ da bunu eğlenceli hale getiren ve çok da faydalı bulduğum bir site işte.. 

Okumayı hayatının bir parçası haline getirebilen herkese tavsiye...
Goodreads de beni ararsanız burdayım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genetik Diye Bişey Var!

Ben de komiktim!

Okuma Şenliği: Kış 2018