Lush Yazısı



Bundan yaklaşık bi sene önce sevgili Deniz'in hediyesi ile tanışmıştım Lush ile. Elimdeki alerjik egzama nedeniyle normal-antibakteriyel sabunlardan; genel olarak doğal olmayan her türlü temizleyiciden uzak durmam gerekiyordu! Deniz'in bana hediye ettiği sabunun, Sultana of Soap, içerisindeki üzüm tanelerini görünce ne kadar şaşırdığımı hatırlıyorum :) Diğer sabunlar gibi parfümlü olmadıkları için kokusu o kadar çok hoşuma gitmemişti ama kullanıkça alıştım ve elime hiç zarar vermediğini test etmiş oldum! O sabun bitip de, normal bir sabun kullanmaya başladığımda ise yine ellerim zarar gördü ve ilk iş yine Lush'ın yolunu tuttum. Bu sefer çalışan tavsiyesi ile Figs and Leaves'i aldım; incirli ve asma yapraklı..İyileştirici etkili. Ellerimdeki sorundan bahsetmem üzerine Dream cream'i de alabileceğimi, onun da kaşıntı ve yara için iyileştirici etkili ve yoğun bir nemlendiriciliği olduğunu öğrendim ve hemen denemek için elime sürdüm. Sabunu alıp çıktım ama ellerimdeki rahatlığı görünce dayanamayıp geri döndüm Dream cream'i almak için :) Bu iki ürünü de deneyip sonuçlarını paylaşacağım. Ama şimdiden söyleyebilirim ki, öncelikle ürünlerin tedarikçilerinde bile Hayvanların denek olarak kullanılmasına karşı çıkmaları ve birebir ne kullandılarsa belirtmeleri ve kullandıkları doğal ürünler nedeniyle Lush kesinlikle sürekli uğrayacağınız bir yer olmalı!
Bu arada internetten alışveriş yapabiliyorsunuz ama öncelikle mağazada ürünleri inceleyip, internetten bildiğiniz ürünleri almanızı tavsiye ederim. Bazılarının kokusu cidden insanı zorlayabiliyor!

Kullanım Sonrası Fikirler:
1: Dream Cream, satış elemanının söylediği kadar mucizevi etkiler yaratmasa da, özellikle hassas ellerde nemlendirme için kullanılabilir bir ürün. Kullandığım ilk zamanlarda cidden faydasını gördüm, sonrasında bu faydanın azalması belki de düzenli olarak kullanmamamdandır. Vazelin kadar yoğun olmasa da güzel bir nemlendiriciliği var.

2: Sabunumdan yine çok memnunum her zamanki gibi. Köpürmeden temizlik olmaz diyorsanız pek tatmin etmeyebilir ama doğal temizlik için oldukça ideal bence.

3: Alışverişimle birlikte verilen testerlardan ballı duş jelini çok beğendim. Cildimde bıraktığı etkiyi çok göremedim ama kokusu cidden kalıcı ve o an kokusu ağır gelse bile sonrasında o kokuyu hafif hafif duymak çok keyifli :)

Sağlıklı, doğal ve hayvansever yaşamı sevenlere selam ederim, bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genetik Diye Bişey Var!

Ben de komiktim!

Okuma Şenliği: Kış 2018