ÇALIŞMAK ?!


Çalıştım ben bugün. Bir markette stant hostesi oldum. Bir markanın 2 ürününü insanlara tattırıp beğensinler de alsınlar dedim. Bazıları uzattığım yiyeceklerle birlikte "denemek ister misiniz?" diye sorunca çok pis baktılar bana; kızdılar besbelli bişeye ama neye bilemedim. Dünya'nın düzenine karşı alınan tavır bende patladı belki de.Bazıları da ben ürünleri tattırıp hadi alın şimdi bunlardan diye düşünürken, "hımmm...bunun tadı daha güzelmiş!" diyerek ayrıldılar standdan. Öyle bakakaldım cümleyi duyunca. Sonra da güldüm bi sürü, benle ne güzel dalga geçiyolar diye...
Bu insanlar aslında cidden komikler ama...
Heee bi de neymiş, stant hostesleri bişeyler tanıtıyosa onu almak gerekiyomuş,sevapmış!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genetik Diye Bişey Var!

Ben de komiktim!

O değil de...