3D korku filmi izlemek

Duyunca işte mutlaka gitmeliyim dediğim bir filmdi 3D korku filmi...Önce scar (iz) geldi, "gitmeyin hiç güzel değil,güzeli gelecek" dediler. Peki dedik,bekledik. Ve sonra My Bloody Valentine geldi. Quentin Tarantino'nun "tüm zamanların en iyi kanlı filmi" dediği 1981 yapımı filmin yeniden çevrimi. Günlerden 14şubattı ve ortalıktaki yapış yapış kalplerden, güllerden, aşk kırmızısından bezen bizler için bir alternatif gelmişti; Kan Kırmızısı! Film vizyona 13şubatta girdi ama olsun, ufak bi ayrıntı bu!


Filmi profilo da izledim, zaten sadece cinebonuslar ve gnctrkcll liler için geçerli sinemaların bazısında 3D gösterim vardı. Konu itibariyle pek de güzel değildi, yavan korku filmlerinden birini daha izledik. Sadece sonunun High Tension vari oluşu; insanları biraz meraklandırması, hatta bazılarının kafasını karıştırması bakımından güzeldi. Bir filmin içine psikoloji girdi mi farklı bir güzelliği oluyo!

Yani filmden tabiki pek te yüksek bir beklentim yoktu, amaç bir korku filmi keyfini 3Dyle taçlandırmak. O ani gerilimler hoş iyi güzel ama bir yandan da mahvoldum izlerken. Bi ara "bu izlediğim son film olabilir tadını çıkarayım nasıl olsa bundan sonra kör olacam" diye bile düşündüm az biraz! Yani altyazı uyumu iyiydi ama film acayip göz ağrısına dolayısıyla kafada da tekme yemiş gibi bi ağrı, uyuşukluğa sebep oluyo maalesef; umarım bu bir tek profilo için geçerlidir. Salon da o kadar ahım şahım değildi zaten, şansınızı başka yerde deneyin illa gidecekseniz. O kadar kaliteli birşey de beklemeyin, hayal kırıklığı yaşamayın.
Ama bir 3D filme gittikten sonra illaki diğer izlediklerimiz de böyle olsun diye düşünmemek elde değil.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genetik Diye Bişey Var!

Ben de komiktim!

Okuma Şenliği: Kış 2018