6.9.11

İnsan İnsana Benzer

Daha önce de benzerlik tespitlerimiz olmuştu... Bu da onun gibi bişi.. Geçen gün nerden estiğini henüz hatırlayamıyorum, natalie portman'a bir göz attım da bizim özge özpirinçci aynen onun gibi geldi bana! Aynı masumiyet, aynı sevimlilik, biraz da alçakgönüllülük...Hollywood türevi ünlü simalarımız yok demeyelim...



He aslında natalie portman keira knightley ile kardeş gibi tabiki ama olsun onu öyle herkes benzetiyo!


8.5.11

Kanepenin Arkasında Ne Buldum ?!


Evet, uzun bir aradan sonra bir yazı daha yazmak gerekti... Aslında çok daha önceden yazmak gerekti ama insanoğlu genel olarak üşengeçtir. Ben de genele uydum, aykırılıktan kaçındım!

Neyse baktım ki, insanlar gönül rahatlığı ile blogger'a giriş yapabiliyor, hemen bi yazı ile bunu kutlamak gerek; ama ne yazacağım. Uzun süredir yazmamışım, elbetteki birikmiş her şey ama böyle ha deyince de bulunmuyor... derken buldum!

Evet, bundan 1 bilemedin 2 ay önce kanepenin arkasına telefonu düşürdükten sonra bir kurtarma operasyonu gerçekleştirdim ve bu esnada aklımdan tamamen çıkmış olan bişey buldum!

Kanepenin arkasında ne mi buldum? Bir Taso... Hani şu cipslerden çıkan ve sokaklarda oynayıp biriktirdiklerimizden... hani üterdik ya! Sevindim baya, ki anlamsızdı aslında o kadar sevinmek... Pek de bi işe yarayacağı yoktu çünkü. Maziyi hatırlatmak ve bloga konu olmak dışında!

Severdim tasoları! Sitedeki arkadaşım tuba ile tüm sitedekilerin tasolarını bileğimizin hakkı ile kazanmıştık-ütmüştük- vakti zamanında! Sonra tasolara ne oldu bilmem ama, o zamanlar herkesi yenme-ütme- zevkini tattırmıştı bize!

Hayat işte böyle saçma sapan tesadüflerle dolu... 6.sınıfta sahip olduğum bir tasoyu bundan yaklaşık 12 yıl sonra her gün oturduğum o kanepenin arkasında bulabiliyorum!

ANAFİKİR: Evi köşe bucak temizlemek gerekir!

30.1.11

Dişi Yakarış


Söylenecek sözler hiç bir zaman bitmiyor. Hep bir yarım kalmışlık... Biliyorum anlatamadım kendimi doğru düzgün... Göründüğümden farklıydım çoğu zaman; iyiyken kötü, kötüyken iyi... Anlaşılmayı ummaktan başka bir çareyse yoktu! Yaşatamadıklarımın yanında yaşayamadıklarım da var ne de olsa!
Hayat, istemeden olup bitenlerden ibaret çoğu zaman...
Başka türlüsünü de isterdim aslında...
Bambaşka bir zamanda hepsini telafi ettiğimi düşünmek zorundayım! Böylesi daha güzel...
Aslında herşeyi yaşayabilecek olmak güzel, iyisiyle kötüsüyle... Kutunun içindeki kedi misali...
Ne kadar ilerlesem de her zaman biraz gerideyim... Geride kalan herşeyle biraz eksiğim...
Kendime yazdım bunları da... Bazen çokça konuşasım geliyor diye...